دوشنبه ۲۸ آبان
یادت که می وزد شعری از هما توکلی پور
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۶ ۱۴:۳۷ شماره ثبت ۶۱۷۶۷
بازدید : ۳۳۶ | نظرات : ۲۵
|
آخرین اشعار ناب هما توکلی پور
|
یادت که می وزد خود پاییز می شوم
از بغض های سر زده سر ریز می شوم
زرد است رنگ رویم و خون است رنگ دل،
بی تو غروب سرد و غم انگیز می شوم
کافر به عشق میشوی و در نگاه شهر،
من یک دروغ مصلحت آمیز می شوم
لاجرعه سر بکش غزلم را که دم به دم،
از گوشوار یاد تو آویز می شوم
وقتی پرنده می شوی و می پری به اوج
"تنهاترین مترسک جالیز می شوم"
اما نه! ...آسمان تویی و من پرنده ات،
در آبی نگاه تو ناچیز می شوم
پیچیده عطر موی تو در دامن نسیم،
در پاے این خیال فدا نیز مے شوم!
95.8.12
#هما_توکلی_پور
مصرع تضمین:یوسف نجار زاده
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام سپاس از شما،حتما و ممنونم | |
|
سپاس | |
|
درود.مانا باشید | |
|
تشکر از لطف شما | |
|
سپاس از لطف شما | |
|
سپاس دوست گرامی | |
|
درود و سپاس | |
|
درود بر شما.پایدار باشید | |
|
ممنونم از لطفتون خوشحالم در جمع شاعران و فرهیختگان هستم | |
|
سلام عزیزم.بی نهایت خوشحال شدم که اینجا هم از قلم زیبات بهره مند خواهم شد ممنون از نظر لطفت دوست خوبم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
اشاره!! لطفا از نسخه جدید مرورگر گوگل کروم یا فایر فاکس استفاده کنید متشکر می شویم