يکشنبه ۲۷ آبان
شام وسحر شعری از همایون فتاح(رند)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۶ ۰۳:۴۱ شماره ثبت ۶۱۷۵۴
بازدید : ۶۰۹ | نظرات : ۵۳
|
دفاتر شعر همایون فتاح(رند)
آخرین اشعار ناب همایون فتاح(رند)
|
شامست ونمیشود سحرگاه
خون جگـــرم فزوده صدآه
از دیده روانه اشک غلطان
از چرخش روزگار جانکاه
فریاد وفغـــــان گلو فسرده
بغضی همه بسته ام گلوگاه
دستی که دهد بیاریم دست؟
تا اینکه رها شویم ازین چاه
صعب آید ازین گذرگه تنگ
تنها گـــذرم ازین گــذرگاه
آلوده هـــوای بس مشوش
تشویش نمیبـرد مــرا راه
یااینکه بجهد وبخت واقبال
دستی زنم آیدم ســـحرگاه
صبحی بشکوفدم فضـائل
با فضل وهنر رود شبانگاه
از مضلمه ی خسان درآییم
آییم بره زهــــرچــه بیراه
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.