جمعه ۲ آذر
یارِ دیرین شعری از علیرضا آرین مهر
از دفتر سروناز نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۶ ۱۴:۰۱ شماره ثبت ۶۱۶۸۱
بازدید : ۶۷۸ | نظرات : ۲۰
|
دفاتر شعر علیرضا آرین مهر
آخرین اشعار ناب علیرضا آرین مهر
|
.
.
الا ای یـار دیـرینــم بیـــا کــه بـی تو بیمـــارم
من از دوریِ تو جـانـــا به درد و غم گرفتــارم
.
به چشمـانت قسـم هر دَم شـدم آواره و تنهــا
شبانگاهـان به یـادت تا سحـر با گریه بیـدارم
.
خیـابـان تا خیـابـان گشـته ام اما نبــودی تــو
زمستـان تا زمستـان ها همیشـه رویِ تکــرارم
.
در این سرمـایِ جانفرسا خیـالت را نگیر از من
شبیـه برف و بورانم پریــده رنــگِ رخســارم
.
چرا بختم چنین شوریده و لجباز و پردردست
من از صبــر و نگــاهِ منتـظر در کوچـه بیــزارم
.
تپش های دلــم شــد عقربه بر سـاعـتِ جــانـم
تلنــگرها زنـــد بر قــامــتِ رنجـــــورِ افـکـــارم
.
علیرضا آرین مهر
|
نقدها و نظرات
|
سلام درود بر استاد عزیز و مهربانم بله درست می فرمایید البته بعد از تذکر شما تصمیم گرفتم کلمه شبانگاهان را جایگزین کلمه قبلی کنم بنظرم روان تر و زیباتر باشه ممنونم از راهنمایی شما استاد مهربانم | |
|
سلام و درود بر شما شاعر گرانقدر سپاس از شما و حضور پرمهرتان | |
|
سلام و درود بر شما استاد عزیز سپاسگزارم | |
|
سلام و درود شاعر گرامی سپاس | |
|
سلام و درود استاد عزیز سپاس | |
|
سلام و درود استاد عزیز سپاس | |
|
سلام و درود بر شما استاد عزیز و گرانقدر سپاسگزارم | |
|
سلام و درود دوست عزیز و شاعرم سپاس | |
|
سلام و درود بر شما دوست عزیز بله حتما با کمال میل سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غمگین و زیباست