شنبه ۳ آذر
ماه شعری از حمیدرضا چارکچیان
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳ دی ۱۳۹۶ ۱۰:۰۸ شماره ثبت ۶۱۶۵۰
بازدید : ۸۲۲ | نظرات : ۱۸
|
دفاتر شعر حمیدرضا چارکچیان
آخرین اشعار ناب حمیدرضا چارکچیان
|
در عجب ماندم از آن گردون صنیعِ بیبدیل پادشاه
گاه در هفت آسمان باشد مقامش گاه اندر قعر چاه
حجت توحید آید در کلام صوفی و دیندار و شیخ
گاه یک گُمکرده راهی صورت آن را بپندارد اِلاه
یک زمان رویش بگرداند، نبیند همچو ستارالعیوب
گاه میتابد به سختی و عیان میدارد آن گاهِ گناه
جای دیگر شاهد دیدار دلهای عشیق و همزمان
حافظ جانها به میدان و شبیخونِ شبِ آوردگاه
نالهها و زوزههای گرگها را ساعت و وقت و قرار
گوشهای الهامبخش بزم آواز سهگاه و پنجگاه
هم امید ظلمدیده قصهی ناماندنش در پشت ابر
اطلس صحرانورد و ناخدا را در خطرها تکیهگاه
قرص و بدر و چون هلالش وصف روی هر نگار
ماه را میگویم آن گردون صنیعِ بیبدیل پادشاه
ماه من هم گاه میگیرد نگاه و گه بیندازد نگاه
چارهی من چیست، او ماه است، او ماه است، ماه
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام
بسیارزیباست