جمعه ۲۵ آبان
عاشق ترین زمین ام شعری از محمدکریمی (پویا)
از دفتر ترنم زندگی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶ ۱۱:۱۰ شماره ثبت ۶۱۱۵۳
بازدید : ۵۷۹ | نظرات : ۳۳
|
دفاتر شعر محمدکریمی (پویا)
آخرین اشعار ناب محمدکریمی (پویا)
|
توگلی ومن زنبورعسل
عاشقت بودم ازروزازل
توشدی چیچک باران
من ام آن کویرخالی
تومهتابی ومن
ماهیِ تُنگ آبی
گاهی ازتنگ تَنگ ام
سرِ خودرابرمی آرم
تاکه مهتاب بنوشم
ازدل شب وسیاهی
تواگرساعت قلبم،
من همان ثانیه هایم
همه روزم باهمه شب هام
دل شب رامی شکافم
وَ به انتظاربهارت،
باتپش های قلبم
لحظه های رامی شمارم
توشدی ستاره ای دور
من همان چشمه ی جوشان
دم به دم می جوشم ازعشق
درهوای کوهساران
چَشم من دلبسته ی توست
به امید دیدن تو
می رَوم ساحل دریا
گوش ماهی هارامی شمارم
توشدی آوای باران
درِ گوش ِ شبنمِ گل
روی گلبرگ لطیفش
دامنی رنگین کمان را
به نوای عشق می سرایی
هم صداباصبحگاهان
توکجارفته بودی؟
من پیِ تومی گشتم
هم قدم باکوچه های باران
سالهاوروزهارا
درزمستان زیربوران
"محمدکریمی"
دفترترنم زندگی
تقدیم به همه ی خوبانم
شادوسلامت باشیددربهارانِ پاییز....
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.