جمعه ۲ آذر
لن ترانی شعری از علیرضا آرین مهر
از دفتر سروناز نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶ ۱۲:۱۰ شماره ثبت ۶۱۰۷۶
بازدید : ۶۹۱ | نظرات : ۲۰
|
دفاتر شعر علیرضا آرین مهر
آخرین اشعار ناب علیرضا آرین مهر
|
به وصال روی ماهت سفری روم نهانی
متحیرم از اینکه تو چگونه دل ستانی
.
چو رسم به کوه سینا ارنی بگویم از جان
که غم از تو بر نخیزد به نوای لن ترانی
.
چه جواب من دهی یا ندهی غمی نباشد
به مراد دل رسیدم ز نگاه مهربانی
.
تو اگر مرا نخواهی نرسم به طور سینا
چه رسد بخوانمت تا بدهی مرا نشانی
.
به سکوتت ای حبیبم نهراسم از خیالی
ز توجهت چنانم به سماع و شادمانی
.
تو به یک اشاره جانا ببر از دلم اسارت
که همه جهان نیرزد به صدای جاودانی
.
تو به مهر لطف داری و غنی و بی نیازی
منم آن نیاز مطلق تو همان عزیز جانی
.
علیرضا آرین مهر
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم استاد بزرگوار...نگاهتون زیباست | |
|
سپاسگزارم استاد گرامی....زیبا نگاهید | |
|
درود بر شما استاد گرامی...ممنونم از توجهتون | |
|
متشکرم استاد بزرگوار...زیبا حضور شماست | |
|
سپاسگزارم استاد گرامی...نگاهتون زیباست | |
|
متشکرم استاد مهربان | |
|
سلام و درود بر شما استاد گرامی...قدردان حضور گرم و صمیمانه شما هستم... | |
|
درود بر شما استاد عزیز و بزرگوار...سپاس از توجهتون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام
زیبا قلم زدید