يکشنبه ۴ آذر
گلابتون شعری از حسن گائینی (رزاس)
از دفتر گلابتون نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۶ ۰۹:۵۷ شماره ثبت ۶۰۶۸۴
بازدید : ۶۰۶ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر حسن گائینی (رزاس)
آخرین اشعار ناب حسن گائینی (رزاس)
|
آنها که گوشی دارند بشنوند...
صمیمی ترین آشنا یم ناشناخته ماند
کیست مرا به دوزخ همراهی کند؟
قدیسه ای وجود ندارد...
این را عشق بخوبی می داند !
✍ح_رزاس
▫گلابتون _۹۶/۸/۲۵
|
|
نقدها و نظرات
|
درود ها ارجمند و سپاس از اینکه خواندید بهروز و سربلند باشید | |
|
همه... همه همه مرا متّهم می کنند گلابتون های برف غاژ می شوند شاید تهوّع دارند... یا درد زایمان جایی برای تبعیض نیست سرانجام همه چیز تلخ می شود
سپاسگزارم از مهر حضور تان گرامیم به مهر و راستی سربلند باشید
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.