جمعه ۲ آذر
چه بگویم شعری از علی کارگر( پیرو)
از دفتر هجران نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۶ ۲۱:۰۴ شماره ثبت ۵۹۸۶۳
بازدید : ۵۵۳ | نظرات : ۳۵
|
دفاتر شعر علی کارگر( پیرو)
آخرین اشعار ناب علی کارگر( پیرو)
|
از ذهن پریشان چه بگویم چه بگویم
از دلبر و جانان چه بگویم چه بگویم
گویم همهِ راز دلم را با خالق هستی
بر خلق خدا وند چه بگویم چه بگویم
از شمع فقط سوختن آموخته پیرو
از بال و پر سوختهِ پروانه بگویم
شَمع و شب و شورو دل و دلداده و دلبر
خواهم که بگویم صنما من چه بگویم
خواهم که بگویم پسرم در بَر من باش
تا نیست به تن بر به شمایان چه بگویم
خواستم که زَنَم تکیه به بازوی پدرباز
بابا که ندارم به بَرَم من چه بگویم
عُمرم همه در خواب و خور ای شب بگذشته !
از بازی دوران چه بگویم چه یگویم؟
چون شمع شب افروزم میسوزم و پایان رَهَم
روشَنگر این ظُلمَت و اَفسانه شدم من چه بگویم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود