سه شنبه ۱۵ آبان
تک خط ها شعری از حلیم نژند
از دفتر مهرین ماه نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۱ مهر ۱۳۹۶ ۰۸:۱۲ شماره ثبت ۵۹۸۱۵
بازدید : ۵۲۸ | نظرات : ۲
|
آخرین اشعار ناب حلیم نژند
|
چی تعبیرت کنم!؟ تو بالاتری.
سر هر قشنگی به پیشت خم است.
حضورت خجل کرده مهتاب را.
کلکش به دندان میگزد؛ هرکه ترا یک بار دید.
خیال و جنون است که معنی شوی.
در تو هزار زنبور شهد و عسل چکانده.
رسد آنچه بر تو که خواهنده یی.
ز تو آباد شود تصویر رویات.
گره کور خورند با تو؛ قطار های خوشبختی.
طلایی تر شوند از تو تمام نقره سنجی هات.
ترا آن سان رسد شخصی که هرگزت نرنجاند.
سراغت هیج غم ناید؛ چنانت شادی افزاید, که قلبت پاک آساید.
نرسد هرگز بر تو زگزند هیچ گزندی.
زتو آباد شود تصویر رویات.
سلامت باشی و از خوشی لبریز.
تو شاهدوخت شهر ظرفشانی یی.
تو آنی که هرگز ندیدم به چشم.
ترا میشود در خودت دید و بس.
بر آنم که خوشبخت بسازم ترا.
چی باید نمود با گل روی تو.
نمیگنجی در حرف های سترگ..توخیلی ظریفی تو خیلی بزرگ.
ترا دردی هرگز نباید که باد.
شمایل تر از هر ترنم تویی.
بمانی چنانی که آن سان خوشی..بیابی به مثل عروسان خوشی.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنوشته زیبایی است