شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر نادر مسلمی ( ن م قطره )
آخرین اشعار ناب نادر مسلمی ( ن م قطره )
|
اهل بیت ( 3 )
آمد زِ نو محرّم جانم حسين حسين جان
عالَم گرفته ماتَم جانم حسين حسين جان
صحرای کرب و بلا از دست جور و جفا
گردد به غم مبتلا جانم حسین حسین جان
خنجر کشیده بینی سرها بریده بینی
اشک از دو دیده بینی جانم حسین حسین جان
با خیزران و هیمه آتش فتد به خیمه
تن پاره پاره قیمه جانم حسین حسین جان
اين جسمِ پاره پاره در ديده و نظاره
گويا که سر نداره جانم حسين حسين جان
اي نور ديده ی ما شوريده ی نينوا
مقتولِ کرب و بلا جانم حسين حسين جان
زينب حزین و خسته تنها و دل شکسته
در سوگ غم نشسته جانم حسين حسين جان
گريان و سينه سوزم چون شمع پر فروزم
تا پاي جان بسوزم جانم حسين حسين جان
خون گريد اين دو چشمم آتش گرفته جسمم
دشمن نديده خصمم جانم حسين حسين جان
دکتر نادر مسلمی ( ن م قطره )
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
آیینی بسیار زیبا و شورانگیز
بگو یا حسین(ع)