جمعه ۲ آذر
طلوع یک رؤیا شعری از مجید خوش خلق سیما
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ ۱۹:۵۰ شماره ثبت ۵۹۲۳۷
بازدید : ۴۲۸ | نظرات : ۱۳
|
دفاتر شعر مجید خوش خلق سیما
آخرین اشعار ناب مجید خوش خلق سیما
|
بادِبان ها را برافرازیم .
لنگر از ماندن براندازیم.
سویِ مشرق می زنیم پارو .
مقصدی دلرباست رویارو.
چشمِ ما به پرتوِ ماه نیست.
بیگمان به بادِ همراه نیست.
دیده بانان نعره بردارید .
جاشوآن دل به آب بسپارید.
بیرقِ فخر از دکل پیداست.
عرشه وعده گاهِ هر شیداست.
عزمِ ناخدا چه خوش گویاست.
آخرین سکانِ حق با ماست.
آزمونی ز عاشقی برپاست.
این سفر طلوعِ یک رؤیاست.
|
نقدها و نظرات
|
درود استاد ارجمند .. سپاس از حضور بزرگوارنه و محبت انگیزه بخش تان .. تندرست و شادکام باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.