جمعه ۲ آذر
شعر اینترنتی شعری از احمد محمدی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۶ ۱۱:۱۴ شماره ثبت ۵۸۸۳۷
بازدید : ۴۱۲ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب احمد محمدی
|
ورد هنرمند
من وردم
اهل آمریکایم
پدرم ماکروسافت،
پیشه ام صفحه پردازی
و یا نهایت صفحه آرایی است
امکاناتم بد نیست
امکاناتی چون اینسرت، یا که هوم، پگ لایوت یا که ویو
گاه هگاهی قفسی می سازم ساخته از جدول
می نمایم به شما
تا که مقادیر خود را درآن
کنید زندانی
پدر م ماکروسافت
کارهای دگر نیز کند
نرم افزارهای دگر نیز به بازار جهانی
عرضه هر روز کند
دگران در دنیا
مصرف زدگانند،
بسیار گرفتارند
به بیماری مصرف زدگی
به به چه هنری
پدرم ماکروسافت
چون که کار خود آغاز نمود
خانمهای جوان و فقیر
همه ماشین نویس بودند
مردمان در آن روز ، حال کار کردن بیشتر داشتند
لیک امروز ، با این همه امکاناتم
حال و حوصلۀ تایپ ندارند
اهل آمریکایم ولی
وطن من نبود آمریکا
وطن من همه جایی است
جای من در هر سیستم
در هر نقطۀ گیتی است
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شعر لحظه های زندگیتان سرشار از مهر و محبت!