بنام نگارگرعشق.........................
...............................................................
همنشــــینم،اشـک هـای همچو یـاقوتم شـــدنـد
واژه هـای شـعرهریک،میــــــخِ تـابوتم شـدنـد
شـعرهـایم، نـاله هـای نیم شب هـــای غمَ ست
هریکی ،تـادُشـــمنِ این،جســــمِ فرتوتم شـدنـد
سـالهــایی گرغـــزل،داروی دَردم بود لیـــــک
نـاطبیـان،نُسـخه پیــــچِ عشقِ مشروطم شـدنـد
ســینهام، صـندوقِ خونینــی،زِ بیـدادست حیف
درگلو،بُغضی فروخورده،که بی دادَ ست حیف
دفتــرِ دل، جُـــــزبـه نقشِ عشق آرایش نگشت
اینـــک امّـا،نقشِ دَردو،عکسِ صّیـادَست حیـف
درخزان،گـاهی غزل گـل می کند،امّـاچـه سود
دل،هوای صوتِ بلبــــل می کنـد،امّـآ چـه سود
بـاغبان،دُشـمن تراز،سوزِزمستـان گشته است
خـارتـا،مَسند نشـــینِ،این گلسـتـان گشته است
خسـته ام،بـاورکنید ازجمـــعِ مستـان،خسته ام
ازغـــزل ازمیـــکده،ازمِی پرسـتـان خسـته ام
خسـتهام،ازاین دغلـکاران کـه دربُتـخـانـه انـد
بُت نگـارانی کـه بـا،بُتخـانـه هم ،بیـــگانـه انـد
هست آیـا،آنکــــه برمرگم عـزاداری کنـــــــد ؟
برغـزلهـــــایم نـه،بربیتـی، وفـاداری کنــــــد ؟
خوب می دانم،همآنکـه،شعرِ من،سوغـات بُرد
دست افشـــانـان بگویـد،بهتراین(دیوانــه)مُرد
...............................................................
(دیوانه)
استفاده کردم از شعر خوب و نابتان
امیدوارم که همیشه سالم وسرحال باشید
و باشید و بسرایید
دوستدار شما هستم