جمعه ۲ آذر
شاید ندانی عشق چیست شعری از محمد هادی علیایی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۶ ۱۸:۲۵ شماره ثبت ۵۷۸۸۸
بازدید : ۲۹۳ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر محمد هادی علیایی
آخرین اشعار ناب محمد هادی علیایی
|
دردی که من دارم تو را ، یک روز رسوا میکند
این گریه های نیمه شب ، یک روز غوغا میکند
این اشک جاری گشته از ، این چشم پر خونم اگر
روزی به ساحل ها رسد ، خونی به دریا میکند
این شعر اندوهین من ، روزی بخواند گر کسی
قلبی ز جنس سنگ را ، عاشق و شیدا میکند
اما نمیفهمم چرا...این شعر و اشک ها
بر تو ندارد هیچ اثر ، زخمی که سر وا میکند
شاید ندانی عشق چیست ، شاید نفهمی حال من
اما بدان روزی دلت ، این حال پیدا میکند
آن روز دیگر نیستم ، آن روز عاشق نیستم
آن روز قلب زخمی ام ، این عشق حاشا میکند
یک بار مرغ عشق بر ، بام دلت خواهد نشست
روزی که پر زد بام را ، تنهای تنها میکند
روزی دلت میگیرد و شعر مرا میخوانی اش
دیر است اما عشق من ، در قلب تو جا میکند
م.ه.ع.مهریار
|
نقدها و نظرات
|
سپاس استاد عزیز بله حق با شماست در مصرع هفتم (ها) تابپ نشده است و بعدن متوجه اشتباه تایپی شدم سپاس از تذکرو یادآوریتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا ست
جسارتا موزون بنظر نمی رسد
مثلاً مصرع هفتم
شاید« ها »جا افتاده باشد