اگر که میل ..
اگر که میل تورا شهرتی خریداراست
بکوی عشق ندانی چگونه بازاراست
هر آنچه میل تو باشد دهند چه زود
بهیچ وجه تورا مشکلی نه در کاراست
صدای مرغ سعادت رسد بگوش تورا
بمحض اینکه رسد بخت از تو بیداراست
ثنا و حمد چنان در مغازه ها موجود
زبلبلان چمن ؛ یاگلی بگلزاراست
دلت صفا بده باعشق در همین بازار
شکار دل تو بکن چون خدا تورا یاراست
گره بکار نیفتد ظفر بدنبالت
به هر عمل که زنی دست ؛ فتح بسیاراست
کسی که یوسف دل را همیشه مشتاق است
بچاه باشد و یاهر کجا طرفداراست
به یار گر تو جفا هم کنی وفا بینی
سرشت یار وفا هست ؛ او وفا داراست
یکی نگفت به (گمنام) تا بداند او
هرآنکه عشق بورزد ؛ دلش به دلداراست
شنبه هفتم مرداد نود شش .
اگر که میل ..
اگر که میل تورا شهرتی خریداراست
بکوی عشق ندانی چگونه بازاراست
هر آنچه میل تو باشد دهند چه زود
بهیچ وجه تورا مشکلی نه در کاراست
صدای مرغ سعادت رسد بگوش تورا
بمحض اینکه رسد بخت از تو بیداراست
ثنا و حمد چنان در مغازه ها موجود
زبلبلان چمن ؛ یاگلی بگلزاراست
دلت صفا بده باعشق در همین بازار
شکار دل تو بکن چون خدا تورا یاراست
گره بکار نیفتد ظفر بدنبالت
به هر عمل که زنی دست ؛ فتح بسیاراست
کسی که یوسف دل را همیشه مشتاق است
بچاه باشد و یاهر کجا طرفداراست
به یار گر تو جفا هم کنی وفا بینی
سرشت یار وفا هست ؛ او وفا داراست
یکی نگفت به (گمنام) تا بداند او
هرآنکه عشق بورزد ؛ دلش به دلداراست
شنبه هفتم مرداد نود شش .
بسیار زیبا و دلنشین بود
آموزنده و امید بخش