بنام گنجی که نامش خداست
بجز او چه گنجی باقی و بجاست
*********************************
بیا دست در دست هم دهیم و مهر ورزیم
خدا را تنها پرستیم و عشق ورزیم
*********************************
از هزار یاران یکی وفا نکند
خدا را بجوی تا تو را رها نکند
*********************************
نیست مرا جانی و افتاده به پا
کیست مرا یاری کند سرگشته به راه
*********************************
هر چه خدا خواست همان میشود
آنچه دلت خواست چه ها میشود
*********************************
یار من اندک نوایم را نثارت می کنم
عشق من اندک بقایم را فدایت می کنم
*********************************
بیا کلامی گویم عاشقانه
خدا را تنها پرست بچگانه
*********************************
من با تو گویم زین کنون راز
تا عاشقان بدانند راه را باز
*********************************
شعار ما خداست
حساب ما جداست
*********************************
کفاش به کفش خویش بنگرد
نقاش به نقش خویش
*********************************
خوشا عشقی پاک و بی ریا باشد
چنین عشقی دوستی با خدا باشد
*********************************
آسمان قلبت نشانگر صداقت توست
و
صداقت قلبت نشانگر اوج پاکی توست
*********************************
در مدرسه عشق تردیدی نیست
*********************************
جغجغه نباش مردم را سرگرم کنی
تاکسی باش مردم را به مقصد برسان
*********************************
کفتر حق باش در اوج پرواز کن
خاک نشینی را رها ساز
*********************************
عزت تو در شرف توست
شرفت را به پول نفروش
*********************************
شرمسار حق باش
نه شرمسار خلق
*********************************
آسیاب بادی خود را خود بچرخش در آور
منتظر باد مباش
*********************************
هر جوهر فروشی جوهر شناس نیست
و هر شاعری شعر شناس
*********************************
کبریت حق باش
روشنی ببخش و بسوزان
*********************************
میراث عشق را حفظ کن
میراث عشق صداقت و پاکیست
*********************************
نیم سو با دیگران باش
و هم سو با خدای خود
*********************************
از شطرنج زمان غافل نشو
حرکتی کن که همه مات گردند
*********************************
به جا لباسی خود گیره های حسرت
عشق را نینداز
*********************************
هنر هنرمند سازد
عشق عاشق را
*********************************
بارگاه حضرت دوست زیباست
تو نیز بارگاهت را زیبا ساز
*********************************
ای غافل از شعر و شب عشق با ما باش
ترکه ای بر دل بزن با ما باش
*********************************
کلامت را با مهر آغاز کردی
با مهر پایان ده
*********************************
*********************************