سرآغاز کلام نام خداست
بجز آن کلامی نارواست
***********************************
خاک چون بادی است
که ذراتش پراکنده است
و تو نیز خاک خواهی شد
ذراتت پراکنده خواهند شد
و باد آن را بسوی خود خواهد برد
قدرت پرواز داشته باش
وحشت را از خود دور نما
باد تو را حامی خواهد بود
لحظه ای پرواز در اوج
زیباتر از انتظار در خاک است
حسرت پرواز در تو نیست
چون بال گشوده ای
لحظه ای درنگ نکن
که اگر توان پرواز در تو نباشد
آن زمان لاشه ای بیش نیستی
که طمعه سگان و ددگان خواهی شد
بشتاب برای رفتن به اوج
به اوج پاکی ها
دور از رنگ و ریا
جاودانی شو
جاودانی
***********************************
بادبادک حق باش هر چه اوج میگیرد
کوچکتر میشود تا زمانی که از نظرها
پنهان میگردد آنزمان است که برای
یافتن او جستجو آغاز میگردد
***********************************
خاکسترت را باد به یغما خواهد برد
برو بسوی خیمه خود نقاب از چهره بردار و برو
***********************************
نیک نامی تو در گرو اعمال توست
خداوند عمل صالح را بی جواب نمی گذارد
***********************************
درد عشق تنها با رسیدن به معشوق درمان خواهد شد
در راه خدا از نکوهش احدی نهراس
***********************************
صفای دل را با هیچ چیز عوض نکن
با صداقت با همگان رفتار کن
***********************************
مادر در کنار پدر زیباست
شیرینی فرزند در فرمان بردن اوست
***********************************
خدا را تنها پرست و بس
کسی را جز او نیست فریاد رس
مگر میشود جز خدای خود به دیگری دل بست
************************************
پیامت با سلام همراه باشد خوش است
کلامت بی محتوا باشد جوابش آتش است
************************************
کاش در کوهستان بودم و جواب سلام خود را
از انعکاس صدای خود می شنیدم که کوهستان
حرمت سلام را میداند
*************************************
خدا را بجویید تا شما را یاری کند
*************************************
*************************************