بنام عشقم که یکتا و سزاست
چنین عشقی پاک و کیمیاست
***********************************
مرا هست
به او
عشقی چو شب
تا دیر باز بمانم
تا ببینم روی او
در خماری صبحدم
چون ببینم رویش
شوم سربلند
که او نیز با من است
عشق را با تو آغاز کنم
این قصه را چگونه باز کنم
این است راه و رسم عاشقی
این است راه و رسم دلدادگی
راه و رسم دلدادگی بیاموز و عاشق باش
عاشقی دلباخته
عاشق بودن چه زیباست
عشق سرچشمه پاکی هاست
عشق سر چشمه زیبایی هاست
عشق به پروردگار را پایانی نیست
تو نیز عاشق باش و جاودانی شو
جاودانی
***********************************
افسوس ز آنان در خواب گرانند
سرگشته دنیا و دروغهای عیانند
***********************************
میراث عشق را حفظ کن
میراث عشق صداقت و پاکیست
***********************************
در راه خدا از ستمگران پیروی نکن
***********************************
ای صاحبان ایمان حق گویید و پیش روید
خدا با شماست
***********************************
از آزمایش پروردگار نباید غافل شد
***********************************
ضامنان خود را رها سازید آنان خود به
ضمانت محتاجند
***********************************
کلامی که از خداست تا ابد پایدار میماند
***********************************
همه وعده های خداوند حق و حقیقت است
***********************************
تالاب انزلی زیباست و گلهای در آن
تو نیز گلی باش در تالاب
***********************************
اگر خداوند خیری بخواهد برساند
چه کسی بتواند آن را منع کند
***********************************
***********************************
بسیار زیباست