جمعه ۲ آذر
ایست... شعری از علیرضا مسیحا
از دفتر عاشقانه نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۶ ۱۶:۰۷ شماره ثبت ۵۷۳۷۱
بازدید : ۷۰۵ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب علیرضا مسیحا
|
چشمهایم دوباره باریدند
دفتر شعر من چه بارانیست
من که از عشق تو شدم مردود
تو ولی بازهم گرفتی بیست
شهر امشب شلوغ و طوفانی
هرچه گشتم صدای پایت نیست
باز پرسید از منه عاشق
که ز معشوقه ات بگو ، او کیست؟
که ، تو را عاشق خودش کرده
سبب این همه جدایی چیست؟
عشق برده تمام هستم را
هستیه من شده تماما نیست
رد شدی از من و نگه کردی
مغز فرمان به قلب دادش ، ایست
#علیرضا_مسیحا
دوشنبه
۱۳۹۶/۰۴/۱۹
ساعت:۱۶:۴۰
|
نقدها و نظرات
|
ممنون هر دوجبهه ناب و نو هستم. لطف شما مستدام | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود