يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
آخرین اشعار ناب حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
|
تو چشمه یه نوری
**
تو چشمه یه نوری
در چشم من شوری
تو طور سینایی
تو ید بیضایی
**
همیشه برام الهه ای
همیشه برام ترانه ای
همیشه برام الهامی
همیشه برام ایهام می
**
نرگس باغ من تویی
چشم وچراغ من تویی
نرگس چشم من توی
نرگس مست من تویی
**
امید من تویی تویی
چشم امید من تویی
امید زنده بودنم
همه تویی - همه تویی
**
بهانه یه سرودنم
بهانه یه تو بودنم
بهانه یه وجود من
بهانه یه شکفتنم
**
سبز من از وجو د توست
بودن من ز بود توست
بی تو منم- که بر فنا
وجود من- وجوب توست
**
تویی حیبی چشم من
تو یی حبیب وصف من
تویی حبیب حب من
تویی طبیب درد من
**
تویی عتیق چشم ما
تویی عقیق لعل ما
تویی عتیق وصف ما
تویی ثنایه وصف ما
**
منم به آیین تو ام
منم به تمکین توام
منم به تحسین توام
منم به تسلیم توام
**
هزار و یک ترانه
دفتر دهم ( کلاسپیدها)
نام ترانه: تو چشمه یه نوری
حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
توضیحات: سرایش96/4/21- بداهه- تقدیمی- مجوعه بداهه هایی تقدیمی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود ها بر شما
زیبا بود