جمعه ۲ آذر
عاشقانه ها شعری از فرزانه ایروانی
از دفتر عاشقانه ها نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۶ ۰۲:۱۸ شماره ثبت ۵۷۳۵۸
بازدید : ۸۵۹ | نظرات : ۲۰
|
آخرین اشعار ناب فرزانه ایروانی
|
مرا به خاک مسپار
من از جنس آن دانه ها نیستم
که در خاک ریشه کنم...ثمر دهم!
مرا در قطعه ای از قلب خود
مدفون کن
خواهی دید از نگاهت شکفته ام
از لبانت جاری شده ام
از دستانت روییده ام
به شَرَفَم سوگند
تو، بهشت خواهی شد
اگر مرا در قطعه ای از قلب خود
مدفون سازی.
امتحانش کن
باختهٔ این سودا٬ تو نخواهی بود؟
متن : #فرزانه_ایروانی
|
نقدها و نظرات
|
سلام دوست گرامی سپاس بیکران از توجه تان | |
|
سلام دوست گرامی سپاس از توجه تان | |
|
سلام مهر بانوی عزیز تشکر از نگاه زیباتون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.