شنبه ۳ آذر
نمی خواهم انار تازه را شعری از موسی عباسی مقدم
از دفتر سایه وسنگ نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۶ ۱۷:۵۹ شماره ثبت ۵۷۲۰۲
بازدید : ۵۵۷ | نظرات : ۲۸
|
دفاتر شعر موسی عباسی مقدم
آخرین اشعار ناب موسی عباسی مقدم
|
جستجو کردم به هر منزل شکار تازه را
تا بیابم رد پای گلعذار تازه را
بعد هر دل بیقراری تا که محکمتر شود
می نویسم با نگار خود قرار تازه را
آه ای خورشید نورافکن مرو از پیش من
بی شما گم می کنم هردم مدار تازه را
هر سحر چابک سواری از دلم رد می شود
هرچه می جویم نمی یابم سوار تازه را
ای زمستانی ترین اسفند بهر سبزه ای
پشت هر سرما به دست آور بهار تازه را
مقصد من جایگاه سیب بر روی تو نیست
اخم کمتر کن نمی خواهم انار تازه را
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام بر صفایی عزیز وگل خیلی ممنون | |
|
سلام بر فتحی زاده گرامی ممنونم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود