جمعه ۲ آذر
عاشقانه ها شعری از فرزانه ایروانی
از دفتر عاشقانه ها نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۶ ۱۶:۲۹ شماره ثبت ۵۷۲۰۱
بازدید : ۶۶۹ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب فرزانه ایروانی
|
توده ابر سیاهی
تیرگی شب را
دانههای سفید میپاشد..
برف سردی میبارد
در انتهای شبی زمستانی....
من در خوابی عمیق
کوچ پرستویی
بجامانده از قبیله اش
را بدرقه میکنم...
ترنم شبنم های یخ زده
زمزمهٔ
محو آیات محشر موعود است.
سمفونی مرگ چه موزون!
چه باشکوه، عالی!
و خاک، دهان گشوده
چشم به راه من بود
منی از خود خالی.
تو باید یادت باشد
روزی را که گفتی دوستم داری
و من
از همان دم در قلب تو جا گرفتم.
بگذار خالی ِ مرا در گوری خالی بگذارند.
#فرزانه ایروانی
|
نقدها و نظرات
|
سلام ودرود مهربانوی عزیز نوش نگاه زیباتان | |
|
سلام وعرض ادب دوست گرامی سپاس بیکران از لطفتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زیبا ست