چهارشنبه ۱۶ آبان
|
دفاتر شعر احمد ابراهیم زاده
آخرین اشعار ناب احمد ابراهیم زاده
|
تو بگو من عاشقم
کی؟
بهار
که دلت دشت گل است
دیدنش چشم تو را منتظر است
بودنش با تو برایت خواهش
قلب را آرامش
تو بگو من عاشقم !
کی؟
سحر
ک ب هنگام نماز
راز و نیاز
دست ها سوی خدا
از خدا خواهش تو قربت یارت باشد
تو بگو من عاشقم!
کی و کجا؟
اندر آن ظلمت تنهایی شب
ک تو را نیست کسی
آغوش سرد
دست تهی
وَز نگاهت در ماه
رخ یارت بینی
من عاشقم!
عاشقم من عشق را
از کجا دانم؟ چرا؟
چون کنونست بهار
لیک دل نشکفته است
وقت خواب است ولی
چشم من نا خفته است
دست ها سوی خداست
حال خراب
نرود از دل من رنج و عذاب
چهره ی ماه مرا آرامش
از خدایم خواهش...
از خدایم خواهش...
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم استاد | |
|
درود و سپاس سرافراز باشید | |
|
درود استاد بزرگوار سر افراز باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زیباست