جمعه ۲ آذر
دنباله ی زلف شعری از مهدی علیکاهی
از دفتر با ما کمی مدارا نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۳ تير ۱۳۹۶ ۲۱:۴۴ شماره ثبت ۵۶۸۸۷
بازدید : ۵۱۵ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب مهدی علیکاهی
|
ای دنباله ی زلف ، بی نهایت
سرگشته ی خُطوِ همگرایت
ای خلق تو بر ما بی تناوب
مجنون به دو چشم یکنوایت
با تاثیر دوپلری به نزدیک
خوش گشته به گوش هر صدایت
در لوله ی صوتی موبایلم
روحم برود به هر نوایت
با غلظت عشق پر مولارم
اکسیر شوم به خاک پایت
خواهی نگهی کلویید جان
روشن قطرات رهنمایت
در روح سه بعدی دل ما
خطی است به دل ز چشم هایت
در ماتریس پرتوان مژگان
وارون نتوان گرفت ز رایت
شیطان شده ای به جلد جمشید
ای دل به کجاست پس خدایت ؟
|
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض ادب خیلی متشکرم
| |
|
سلام بر شما خیلی متشکرم عید بر شما همایون | |
|
سلام سینای عزیز خیلی ممنون از نظرت و اینکه اشکالمو گرفتی راستش این شعر بداهه ای بیش نبود و خیلی به اوزان توجه نکردم . عید بر شما و خانواده تان همایون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.