پنجشنبه ۱ آذر
زخم سینه شعری از فاطمه اکرمی دلنگار
از دفتر عشق اسمانی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ ۱۲:۰۹ شماره ثبت ۵۶۷۹۹
بازدید : ۸۰۹ | نظرات : ۱۳
|
دفاتر شعر فاطمه اکرمی دلنگار
آخرین اشعار ناب فاطمه اکرمی دلنگار
|
به زخم سینه گر مرهم نیامد
بدان از دوریت عمرم سر امد
ز بعد رفتنت ای یار شیرین
دگر لبخند به لبهایم کم امد
شدی دور از منو تنها شدم باز
به هر زخم زبان جانم در امد
چو پیدا.شد به دنیا راز ماندن
خوشی بر زندگانی نم نم امد
فاطمه اکرمی
28
|
نقدها و نظرات
|
سلام جان بانو سپاسگزار نگاه زیبای شما هستم مقدمتان گلباران | |
|
سلام استاد سپاسگزارم ماندگارباشید | |
|
سلام مهربان سپاسگزارم با دل شما خوبان قافیه. شده مهربان وگرنه اکرمی دلنگاری بیش نیست ممنونم. ممنون | |
|
سلام مهربانسپاس از نگاه زیباو امیدبخشتان ماندگارباشید زیبا. خوانش شماست گرامی ممنونم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام
زیبا ودلنشین بود