ندارد حال خوبی – حال من وا
**
ندارد حال خوبی حال روزم
ندارد حال خوبی این وجودم
همه اشک است -همه آه است وجودم
همه درد است -همه سوزاست وجودم
**
ندارد حال خوبی – حال من وا
که اشکم شسته است- چشمان من وا
ندارد حال خوبی- این دلم وا
به خون غلتیده است- چشمان من وا
**
همه خشک یده است رویا یه من وا
همه خشکیده است – چشمان من وا
به غم آکنده است – چشمان من وا
که پر غم گشته است- این دل من وا
**
به که گویم غم دل را
غم این دل بی دل را
به که گویم غم جان را
که سوز ه دلو جان را
**
میسوزم و می سازم با زمانه
می سوزم و می سازم من ترانه
می سوزم و می سازم عاشقانه
می سوزم و می خوانم من ترانه
**
همه سر در گریبانه غم خویش
همه بیگانه با هر خویش و نا خویش
که هرکس غم سرای – دل خویش
که همه بیگا نه با محرم خویش
**
کو محرم اسرارم
کو همدم افکارم
کوهم دم و دل دارم
کو دیده و دیدارم
**
ندارد حال خوبی حال روزم
ندارد حال خوبی این وجودم
همه اشک است -همه آه است وجودم
همه درد است -همه سوزاست وجودم
**
هزار و یک ترانه
دفتر دهم (کلاسپیدها)
نام ترانه: ندارد حال خوبی – حال من وا
حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
توضیحات: سرایش96/3/20- بداهه- اد- سا11/30- استفاده از ترانه با ذکر منبع آزاد
ترانه زیبایی است