جمعه ۲ آذر
خواستنی تر شعری از رسول عابدپور ( بوته)
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ ۲۱:۲۵ شماره ثبت ۵۶۲۴۹
بازدید : ۸۰۸ | نظرات : ۴۴
|
دفاتر شعر رسول عابدپور ( بوته)
آخرین اشعار ناب رسول عابدپور ( بوته)
|
من پا پس می کشم
راه کج میکنم
تا تو عبور کنی
و آسوده باشی
آرامشت خواستنی تر است،
عشقت ماندنیست
با نگاهی دیگر
همچنان دوستت دارم.
تو زیباترین امکان بودنی
در تلاقی خاطرات
اوج داستانی
نقطه ی عطف،
و این خواستنی تر است
تماشای پروازت
در آبی ِ آسمان،
گشوده بال جفت می شوی
و با آغوشی مهربان
آواز رفتن می کنی
و آغاز بودنی دوباره
با شرمِ حضور
که خواستنی تر است.
آسوده باش از این سان که منم
تو رهایی که بال بگشایی
در اوج پرواز کنی
با ماه در حوض یاد نقش بندی
و با چکه ی خاطرات
به خنده در آیی و بخندانیم
تا چکه چکه محو شوی.
من همچنان می خندم
و به تماشای پروازت
در آغوشِ ماه
لم داده ام
در عطر ذوق،کنار حوض
و آسوده ام
چرا که خواستنی تر است.
|
|
نقدها و نظرات
|
درود و عرض ادب استاد عزیزم بانوی مهربان واژه ها مهر قدومتان را سپاس مهر نگاهتان ماندگار مهر وجودتان سبز خوش آمدید | |
|
گرانقدر استادم جناب پارکی عرض ادب واحترام مهربانی حضورتان و خوانش شعرهای ناقصم را سپاسگزارم می آموزم در مکتبتان و امیدوار به الطافتان زنده باشید به مهر | |
|
عرض ادب برادر عزیزم جناب رمضانی سپاس از مهر حضورتان منور نمودید خوش آمدید | |
|
عرض ادب و احترام جناب صادقی عزیز کلبه ی حقیر را منور نمودید سپاس از مهر نگاهتان پایدار باشید | |
|
درودها استاد بزرگوار جناب حسن پور لطف حضورتان را سپاس مهرتان پایدار خوش آمدید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.