سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید |
|
||||||||||||
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است. |
بسیار زیبا سرودید
مرا یاد یکی از دوبیتی های خودم انداخت.
لایک
به کانال سایت هم ارسال خواهم کرد.
نگاهت را به خورشیدی بدل کن
وجودم را به آرامی بغل کن
بیا منظومه ی زیبا ی هستی
پریشان واژه هایم را غزل کن
مکن تردید و پایان را میاندیش
به نجوایی که دل گوید عمل کن
مترس از راه ناهموار و طوفان
زمین و آسمان را بی محل کن
مخور هرگز فریب مکر ناکس
ببین با چشم دل دفع حیل کن
شنیدی کز بزرگان بخشش آید؟
مرا مصداق این ضرب المثل کن
معمّای غم و بی تابی ام را
تو با شیرینی یک بوسه حل کن
✍ #سینا_دژآگه
#آثار_اعضا
@sherenabCom
#سایت_ادبی_تخصصی #شعرناب
🌐 sherenab.com