جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر زهرا حکیمی بافقی (الهه ی احساس)
آخرین اشعار ناب زهرا حکیمی بافقی (الهه ی احساس)
|
آمدی با انرژی بسیار؛
و با بارش بوسه هایت،
لب های تفتیده در تب عشق را،
طراوت دادی؛
و شیره ی احساست را،
نثار صداقت سینه ام نمودی!
تو را دوست می دارم؛
و در پیچش عاشقانه با تو،
محبت را خوب می فهمم!
تو را دوست می دارم؛
و راز دوست داشتن را،
با تو احساس می کنم!
زهرا حکیمی بافقی
(کتاب: صدای پای احساس)
تو را می خواهم؛
و با تک تک سلول هایم،
می سرایمت؛
و با صدای سکوت سینه،
آوازت می کنم...
زهرا حکیمی بافقی
(کتاب: صدای پای احساس)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا و پراحساس بودند
موفق و پایدار باشید 🌺🌺🌺