جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر ابوالفضل رمضانی (ا تنها)
آخرین اشعار ناب ابوالفضل رمضانی (ا تنها)
|
دنیا نیاور این همه دیوانه را دختر
تو پول داری در دهانش نان بگذاری؟
انگار دارد شیشه ات را خاک میگیرد
از غصه های ناقشنگ خویش آزاری
امروز خوشحالی یکی دیگر در آغوشت
فردا همین دیوانه می گوید که بیماری
فردا یکیشان در خیابان مست می خوابد
اما چرا تو از غمش تا صبح بیداری؟
آن دیگری لب بر لب سیگار می گوید:
مادر چرا توی دلت غمباد می کاری؟
می خوانیَم؟این مادری از بیخ مشکل داشت
شاید که بهتر بود از اول برَش داری
لفظ قشنگی بود این مادر شدن اما
تو پول داری در دهانش نان بگذاری؟
ا.تنها
#ا_تنــ_ها
|
|
نقدها و نظرات
|
درود برشما سپاسگزارم | |
|
درود و سپاس | |
|
سپاسگزارم جناب مهدی پور بزرگوار | |
|
درود برشما سپاسگزارم | |
|
درود بر عماد عزیز و بزرگوار سپاس از مهربانیت | |
|
درود بر بانو موژان سپاسگزارم | |
|
درود ها خدمت استاد گرانمایه جناب انصاری سپاس که مرا میخوانید | |
|
سپاس | |
|
درود ها سپاسگزارم | |
|
سپاس دوست بزرگوارم جناب رفیعی راد عزیز | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام
بسیارزیبا بود