سوخت این سینه ی من در غم تنهایی خویش
سوخت اخرجگرم از ان همه باور خویش
..................................................................................
همان روزی که چشمت عاشقم کرد
دو چشمان سیاهت شاعرم کرد
......................................................
بارش اشگم چه میباره به روی گونه هام
شوره زاری می شود از بس که شوره اشگ هام
..................................................
ترک برداشته این سقف دل بی تو
چنان میبارد اشگم در نبود تو
.........................................
سوگند به قلبم که در ان جز تو کسی نیست
سوگند بخور دست تو در دست کسی نیست؟
.......................................................
خدا را دارم و از غصه ازاد م
تو سختی ها رسیده او به فریادم
......................................
دل شده اسیر اون نگاهت
زندانی اون چشم سیاهت
دوستان این ها بداهه هایی هست که تو گروه
شعر ناب با دوستان دیگر بداهه سرا بودیم
به هر حال اگه اشگال داره از نظر وزن
و قافیه بداهه بوده و دستی به سرو روش نکشیدم
به بزرگواری تون ببخشید..
سپاس از دوستان بزرگوارم
درودبانو
زیبا بود