شنبه ۳ آذر
باد شعری از مهراز
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۱۵:۲۸ شماره ثبت ۵۵۲۸۷
بازدید : ۱۲۲۴ | نظرات : ۲۰
|
|
دست خیال جهان می برد مرا سوی وصال جان می برد مرا
آن یار خوش صدا و بی ادعا ، باز سوی نظربازی سکوت می برد مرا
صد بار گفته ام که توبه نکنم و باز سوی گدائی نگاهش می برد مرا
هزار ضربت به جفا خوردم و باز سوی سروش مه لقا می برد مرا
هست گرفت و هیچ بدادم و باز سوی ستاندن هیچ می برد مرا
کشته ازلی لب دوخته باز سوی پرتو غزل می برد مرا
|
نقدها و نظرات
|
درود ممنونم از بازدید لطف دارید | |
|
سلام درود گرامی لطف دارید. | |
|
درود استاد التماس تذکر دارم بندهافتخار شاگردی دارم | |
|
درود و سپاس از بازدید و نظر ارزشمند پاینده باشید به مهر | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا بود
جسارتا قوافی چگونه هستند؟