جمعه ۲۵ آبان
شهر دیوانگی شعری از رضا عشقی پور
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ ۱۲:۲۸ شماره ثبت ۵۴۷۱۹
بازدید : ۴۹۱ | نظرات : ۱۹
|
آخرین اشعار ناب رضا عشقی پور
|
آزاد شدم آخر
از هر درد دنیا
نه این که مرده باشم
فقط آزاد شدم آزاد
بلند میخندم به این دنیای فانی
دیگر مهم نیست برایم بودن یا نبودن
مسئله این نیست
دیگر اصلا مسئله ای نیست
همه حل شدند در دنیای من
دیگر از ارتفاع چشمان کسی نمیترسم
اگر از پرتگاه چشمانی افتادم
بالی دارم برای پرواز
خلاصه خوش است دنیای دیوانگی ام
میان مردم میچرخم
انگار زمین هم از خورشید خستست
دیگر دور سر من میچرخد.
در دنیای من جایی برای تو هست
تو ملکه سرزمین دیوانگی من
تو دنیای دیوانه مرا ساختی
حیف است خودت نباشی .....
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.