افتاده به جونم یک عشق پاک دوباره
افتاده به جونم یک عشق پاک دوباره
که معشوقم خیلی قشنگ مثل ستاره
هرچه کردم که ازاین عشق بگذرم
اماباخت خودش وبه تودل دربه درم
نمیدونم چرا اما دریک لحظه عشق وباتودیدم
تابه خودم اومدم دیدم که حسابی بریدم
به توگفتم که دوستت دارم
گفتی حال عشق وعاشقی وندارم
من توعشق خودم تنهاموندم
همه عشقهاروتودلم به خاطرتوسوزوندم
هیچ وقت فکرنمی کردم دل به توببازم
یادل ببازم واماتنهابمونم وبسوزم وبسازم
بغزگلوم وگرفته هیچ نمیدونم
اماقسم میخورم تاآخرین نفس پای توبمونم
توی دلم فقط ازعشق توبخونم
ازرازمم فقط توبدونی وخدای مهربونم
شایدم این عشق کارروزگاره
امابدون که دنیاخوبی مثل تونداره
توهمیشه برای من خوب ترازهمه خوبهای
میگم این حرف وتوعالم عشق وشیدای
شایدبگی عشقش هوسه یادروغی
امابدون این عشق هیچ گاه نداردغروبی
غروبش فقط یک روزاونم اون دنیا
این حرف وبهت قول میدم زیبا
قول میدم عشقت وبه هیچ کس نفروشم
درداین عشق وبکشم تاابدبه دوشم
میدونم من هیچ وقت به تونمیرسم
امادیگه به خاطره تومونده توسینه نفسم
آرزوم این برات همیشه قشنگ باشی مثل یک ستاره
یکی این شعرونوشت که توقلبش دیگه فقط عشق توروداره
87/3/19روزیکشنبه ساعت16:22دقیقه
وبلاگ شاعر:
www.ahsan-ahmadi.blogfa.com