پنجشنبه ۲۴ آبان
|
دفاتر شعر سیده نسترن طالب زاده
آخرین اشعار ناب سیده نسترن طالب زاده
|
از آسمان لاجورد جیر نتزاران
در پرده ی اکلیلی بیرنگ یک باران
با گام سحرامیز چشمانت،که می آیی
ویرانتریت شهر جهان ، اینجاست،در ایران
می آیی و میدان ژاله ،اسب انگیزست
می آیی از ، میخانه های غایب تهران
می آیی و ، در رد پایت گم شده دیگر
آوازهای شرقی دریای بی طوفان
با بادها می آیی و همرقص امواجی
لیلاترین ، ماه شقایق پیکر عریان
می آیی آخر، روز پاییز وداعی گرم
از آن خیابان ، از همان خانه ، همان ایوان
بیگوچ می آیی بمانی جای من یک شب
در انتظار غازها ، آزاااد ، در زندان
در بغض هر آهنگ شاید جای من باشی
شاعرترین، غمگینترین تعبیر تابستان
می آیی وُ، در پنجره تصویر مَردی نیست
وقتی تویی، در انتظارم پای کوهستان
بهار 95 /00:26
|