جمعه ۲ آذر
به خون نکش شعری از مصطفی رضاوند
از دفتر ترانه حس خوب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ ۱۲:۱۸ شماره ثبت ۵۴۲۶۸
بازدید : ۴۶۰ | نظرات : ۳۱
|
آخرین اشعار ناب مصطفی رضاوند
|
تبر نزن به ریشه ام
منی که زجر دیده ام
منی که مثل آینه
تو را به تن کشیده ام
به صحن انزوای من
دوباره گریه را نریز
به خاک اگر که میکشی
به خون دگر نکش عزیز
تو از قبیله ی منی
تو از تبار و ایل من
نبر مرا به بی کسی
نبر به جنگ تن به تن
برای قد کشیدنت
شکسته پر بال وتنم
تو بار ور شدیو باز
شکسته پر ز تو منم
بیا به آغوشم بکش
تنی پر از جراحتم
بیا که من نه مرده ام
بیا که پر سخاوتم
به صحن انزوای من
دوباره گریه را نریز
به خاک اگر که میکشی
به خون دگر نکش عزیز
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.