این شعر را زمانی که خیلی جوان بودم در هجده سالگی نوشتم اما هر سال برای پیشواز نوروز آن را تقدیم به عزیزانم می کنم و چه عزیزانی بهتر از شما دوستان هنرمند . مانند هر سال هفت سین من پیشکش شما. سال نوین بر شما خوش
سایه اهورا ، سلام عشق ، سلامت تن ، سعادت روح ، سرمستی بهار ، سکوت تفکر ، سرور جاودان
سبزم در این بهار و شادم در این سیاهی
بر سفره ام نشسته یک سکه طلایی
آن سایه اهوراست بهتر ز سکه زر
تنها محافظ جان در قهقرای پر شر
دیگر سلام عشق است بر جای جای ایران
از کیش و تخت جمشید تا خطه خراسان
دیگر سلامت تن از سحر بد سگالان
تقدیم هر زن و مرد با عشق بر نیاکان
اینک سعادت روح بهر سلامت تن
میل صعود دارد روح جهانی من
حال و هوای امسال سرمستی بهار است
خوش باش چون زمستان در حال احتضار است
تقدیم تو سکوت فکرم برای فردا
تا شهر عشق سازیم حتی برای اینجا
سین دگر سرور است تا جاودان بمانی
تا پر کشی بر آفاق در آسمان بخوانی :
(این هفت سین من شد پاینده و خدایی
فرزند کورشم من از نسل آریایی )
تقدیم تو که خوبی همراه خانواده
سین های سفره من با این کلام ساده
درود
بسیارزیبا بود