شنبه ۳ آذر
گردش ايّام شعری از سيداميدمطلبي
از دفتر جفاي هر لحظه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۵ ۰۳:۵۵ شماره ثبت ۵۴۰۹۵
بازدید : ۴۱۶ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب سيداميدمطلبي
|
فوق فوقش كه نيابي دل من مي ميرد
جاي دستان تو دست دگري ميگيرد
ياد آن پرسه زدن هاي دلت مي افتم
ناگهان وقت جواني نفسم ميگيرد
خواستي دل بكني رسم وفايت اين بود؟
تو كه از هوي دلت هاي كسي مي ميرد
كاش بر عهد و وفا ضمن و تضاميني بود
ور نه بر هر پسري تازه ترين ميشيند
تو كه از لطف و صفا بوي و نشاني ندهي
حيف باشد كه دلم نقش تو را جا گيرد
من كه از گردش ايّام فقط عُمرم رفت
باك باشد كه مرا درد تو در بَر گيرد؟
يادتم هست نباشي برو اي جان دلم
دست كم درد نبودت به سرم پا گيرد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.