يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر حسن گائینی (رزاس)
آخرین اشعار ناب حسن گائینی (رزاس)
|
نه خشکی
نه آب
ونه دهانی، خردمند...
ـ ناشکیبایی اش را، جاری نمی سازد!
آنان
که در
خلوت خویش، پرسه می زنند،
... دلدادگان را،
رشک می ورزند
ودر
کنجِ تاریکِ شان؛
ـ هوس های ممنوع را،
گام می زنند
چنگِ آسمان؛
در
ـ خاک!
از
آتشِ دلتنگی
بذر های آفرینش،
تکرارِ ر ر... ـ زنــدگی!
بسانِ مسیح،...مصلوب
ـ میخکوبِ ابدی...!
بی
خاطره هایِ دیرینِ؛ رنگ و رو رفته
از
عشق
ـ جهان...؟؟؟
چشم اندازِ ماست
و
زمین...
بازیچه ای،
برای
ـ ادامه ٔ زندگی!
▫ـ▪
* ح . گ . رزاس
۱۳۹۵/۱۱/۳۰تهران
|
|
نقدها و نظرات
|
متشکرم گرامی مهرت بر جان و روزگاران خوش باد | |
|
سپاس مهرآفرین بانوادیب گرامی سربلند باشید به مهر | |
|
سپاس گرامی احترام و ارادتمندی ام را بپذیرید | |
|
ارادتمندم جناب پاکی مهرت بر جان گرامی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا و متفاوت بود