سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    آرزو

    شعری از

    احمد نیکبخت

    از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵ ۰۶:۵۳ شماره ثبت ۵۳۹۰۸
      بازدید : ۴۱۴   |    نظرات : ۷

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر احمد نیکبخت

                  " آرزو "
    آرزو  دارم   زمان   بر  کامتان
    بگذرد    باشد   زمانه   رامتان
    آرزو  دارم  همای  فرّ و  بخت
    دانه  برچیند   مدام  از دامتان
    آرزو  دارم  به  دورانهای عمر
    از خوشی‌ لبریز  باشد  جامتان
    آرزو دارم  سعادت همچو  مهر
    تا  ابد  طالع   بود   از  بامتان
    آرزو دارم  که  در  راه  هدف
    هرگز و هرگز  نلرزد  گامتان
    آرزو  دارم  به  دیوان  وجود
    جاودان   نیکو  بماند  نامتان
    آرزو  دارم هم از لطف خدای
    روشن و پرنور گردد شامتان
                 *****
                احمد نیکبخت
    ۲
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    آرمین اسدزاد (الف)
    دوشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۵ ۰۳:۱۱
    درودها خندانک
    شیرین و دوست داشتنی
    به شکل شعرهای نوروزی سروده اید
    دستمریزاد خندانک

    فقط دو بار استفاده از قافیه ی "بامتان" کمی توی ذوق میزند
    احمد نیکبخت
    احمد نیکبخت
    دوشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۵ ۱۷:۴۴
    دوستِ عزیز
    اشتباهِ تایپی است.
    در نسخهٔ اصل ( دام ) آماده است.
    ممنون از توجه شما.
    ارسال پاسخ
    احمد نیکبخت
    احمد نیکبخت
    دوشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۵ ۱۷:۴۵
    دوستِ عزیز
    اشتباهِ تایپی است.
    در نسخهٔ اصل ( دام ) آمده است.
    ممنون از توجه شما.
    ارسال پاسخ
    صحبت  پارکی ( صُبی )
    دوشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۵ ۰۵:۳۹
    شاعر فرزانه
    جناب نیکبخت
    شعر زیبایی را آفریده ای
    دستمریزاد
    سلام
    عظیمه ایرانپور
    دوشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۵ ۰۶:۴۲
    درود بر شما خندانک
    ابوالحسن انصاری (الف رها)
    دوشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۵ ۱۱:۱۴
    خندانک خندانک خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0