شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر احمدی زاده(ملحق)
آخرین اشعار ناب احمدی زاده(ملحق)
|
برمسلخ
عشق ؛
سرشیطان بریدن
کارعُشاق است.
کاش؛
زودترعاشق ـ ت
شده بودم.
پ.ن
عشق فقط عشق حسین ع است.
هوالنفس!
ذکری بود
کـــــه ــ
هرشب قبل ازخواب
می خواندم.
همه ی نفسهایم
نذر چشمانت.
سحر هنگام،
هوالمعشوق می خواندم
بداهه
|
|