دوشنبه ۵ آذر
ببند آهسته چشمانت شعری از زهره طغیانی
از دفتر پنجره ایی رو به دل نوع شعر
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۰ ۱۳:۴۲ شماره ثبت ۵۳۳۶
بازدید : ۹۵۰ | نظرات : ۱۱
|
آخرین اشعار ناب زهره طغیانی
|
بخواب آهسته ای یارم
که من مانند تو در هجر می سوزم
سپندی بر سر آتش ،
به سان ماهی افتاده از تنگ بلور آب
چو یک پروانه ی زندانیِ پیله
به سان آهویی دربند صیاد و
مثال مرغ سرکنده
قرارم نیست ...
ببین !
تاب وتوانم نیست
ببند آهسته چشمانت
که شاید خواب وصل شبنم و مهتاب را بینی
و شاید پای نهر عاشقی ،
گل بوته ی احساس برچینی
و یا شاید ؛
به زیر بارش باران سیل آسای چشمانم ؛
خمارین چشم پر خوابت ؛
شود هشیار ...
و خود را ؛
رها بر موج این جان و
غریق عشق من بینی ...
ببند آهسته چشمانت ...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.