چهارشنبه ۱۶ آبان
رهگذر شعری از مهدي گودرزی (رها)
از دفتر ترانه ازادی نوع شعر
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۰ ۱۶:۳۸ شماره ثبت ۵۳۰۴
بازدید : ۱۱۶۴ | نظرات : ۱۷
|
دفاتر شعر مهدي گودرزی (رها)
آخرین اشعار ناب مهدي گودرزی (رها)
|
عشق در یک قدمی ست
عاشقی نزدیک است
رهگذر می بیند
رقص ِ مهتابُ و پرستوها را
جشن را آینه ها می گیرند
در هیاهوی ِ نهان
رهگذر می خواند
روشنی و نفس ِامیّد را
در دل ِ ثانیه ها
و سکوتی که پر از خاطره هاست
بوی ِ باران و نم ِ کرکره ها
به اسارت برده
بوی غربت ز تن ِ فاصله ها
چشم را چشم فقط می بیند
و سکوت را می شکند
سوت و نجوای ِ سکوت
رهگذر می داند
ساعتی مانده به صبح
خواب را آینه ها می سازند
و خبر می گیرند
از دل ِ رهگذران .
.
.
.
خبری از دل مرغان ِ مهاجر نبود .
18/دی/90
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عالی
عالی
عالی
:30