دوشنبه ۵ آذر
ژاله شعری از سینا یعقوبی نژاد
از دفتر تنفس شعر نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۵ ۱۳:۴۲ شماره ثبت ۵۲۸۵۱
بازدید : ۷۹۵ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر سینا یعقوبی نژاد
آخرین اشعار ناب سینا یعقوبی نژاد
|
کوچه ها گرم و سپید
سنگفرشش همه مهر
دست هایم به زمین
التماسم به سپهر
شب و روزم که توای
حال من با تو خوش است
نفسم گرم شده
قلب من در تپش است
آرزویم بر باد
بغض من از بیداد
سرو هم با من قهر
چشم در چشم غبار
گل رزی قرمز
به در خانه ی من
آه این خسته ی روح
ناله هایی از من
میچکد از لب تو
قطره ای از دریا
دوست دارم برسد
لحظه ها تا فردا
تو مرا در خود گیر
تا شوم عاشق برگ
تا نترسم دیگر
از شب و لحظه ی مرگ
اضطرابی دارم
تا کشم بار سبک
فاصله یک قدم است
از تباهی تا بت
خانه ام طوفانی است
برگ ها پاییزند
لحظه ها می رقصند
جام ها لبریزند
گل عاشق مرده
کوچه ها افسرده
قصه ها کهنه و سرد
خواب ها را برده
برس از راه ، دگر
برهان چشم غبار
بکشان درد مرا
باصدایت بر دار
تو غروبی یا صبح
تو شبی یا ژاله
که مرا ساخته ای
از دل و از ناله
پس سکوتت بشکن
یک دمی اینجا باش
برهوتم بی تو
تشنه ام دریا باش
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما بزرگوار | |
|
تشکر از محبتتان | |
|
تشکر از محبتتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
مثنوی با آهنگ خوش نیمایی