يکشنبه ۴ آذر
شنیده ام خوبی ! شعری از فائزه جداء
از دفتر همای شعر نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵ ۲۳:۱۰ شماره ثبت ۵۲۸۲۰
بازدید : ۳۷۸ | نظرات : ۱۷
|
آخرین اشعار ناب فائزه جداء
|
شنیده ام خوبی !
هر روز میان آغوش انزلی قدم میزنی
تا دوباره عطر دلبستگی ام را
از میان بوی تند ، تن قایقرانان حس کنی ...
شنیده ام خوبی !
هنوز هم در افکارت شناوری!
هر روز تعداد قدم های رفته ام را وجب می کنی ،
لبخند می زنی ،
چای می نوشی ،
دست در گیسوان حرفهایت می کشی
و روبروی قاب خالی چهره ام می نشینی ...
سکوت می کنی ،
و خاطرات شکسته ام را ورق می زنی ...
شنیده ام خوبی ... !!!
|
نقدها و نظرات
|
سپاس از شما | |
|
سپاس جناب استکی | |
|
سپاس جناب مجاهدنیا | |
|
شهر زیبا و عاشق پرور | |
|
زیبا احساس ناب شماست | |
|
بسیار زیبا .ممنونم از حس زیباتون | |
|
تشکر عزیز دل.همچنان شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.