يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر مسعود مهرابی( درویش)
آخرین اشعار ناب مسعود مهرابی( درویش)
|
گر ،حسرت دیدار تو شد عیشِ مدامم!
گر در عطش پاسخ یکبار سلامم!
گر میکده راهم ندهند،درب ببندند!
گر جای شراب زهر بریزند بجامم!
گر در طلبت سر به سر دار نهادم!
گر خون دل از دست غمت ٬ریخت بکامم!
گر سوخته جانم ، شرر آتش جانسوز!
گر مرغ غزلخوانِ گرفتار بدامم !
گر بسته دخیلم ،به تمنای وجودت!
گر پای به زنجیر شدو٬ فکر هشامم!
گر موی تو پیچید بپای دل زارم!
گر پیش تو چون خار و خسی نیست مقامم!
گر باخته ام دل، به هوا و هوسی چند!
گر در پی آلودگی از صبح به شامم !
گر در صف یاران تو از بی خبرانم!
گر نیک و بدم،یا که حقیراست کلامم!
جانم به لب آمد ٬بیا ماهِ منیرم
ای پادشه عشق،بکوی تو غلامم
مسعودمهرابی
|
نقدها و نظرات
|
درود استاد عجم عزیز،سپاس بیکران از بذل محبتتان | |
|
درود استاد،بداهه ایست خالصانه،اگر چه سراسر ایرادست اما حرف دل بود، | |
|
درود برشما ،سپاس از بذل محبتتون | |
|
درود برشما گرانقدر | |
|
درود برشما | |
|
درود و سپاس | |
|
درود برشما گرانقدر،سعادتیست برای درویش | |
|
درود و سپاس | |
|
درود برشما و سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.