جمعه ۲ آذر
مهدی صادقی مود شعری از مهدی صادقی مود
از دفتر شعرناب نوع شعر چهار پاره
ارسال شده در تاریخ شنبه ۴ دی ۱۳۹۵ ۲۰:۴۲ شماره ثبت ۵۲۵۱۵
بازدید : ۴۸۴ | نظرات : ۱۰۶
|
آخرین اشعار ناب مهدی صادقی مود
|
با غمت قطره قطره آب شدن...
خالق شعرهای ناب شدن...
زُل زدن توی قاب عکس تو و
سوختن، دِق شدن، عذاب شدن...
بعدِ تو سمفونی ناله شدم
که به خاک سیه حواله شدم
وسطِ بیت بیتِ اشعارم
خم شدم، له شدم، مچاله شدم
ناجوانمردها رفیق شدند
عاملِ انتشار تیغ شدند
روبرو همنوای زمزمه و
پشت سرانعکاس جیغ شدند
باز در خاطرم نشسته شدی
منجیِ بختِ نیمه بسته شدی
بس که با یاد تو غزل گفتم
از غزل گفتن هام خسته شدی
بغض دارم دلم کبود شده
واردِ دوره ی رکود شده
یاد تو میهمانِ زندگیِ
مهدی صادقیِ مود شده...
*ردیف ها افعالی از مصدر "شدن"
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و سپاس | |
|
سلام خانم باقر زاده عزیز اگه سبک جدیدی هم بود توی این یکماه حتما یه نفر دیگه به نام خودش ثبت کرده ممنونم که همراهید | |
|
درود جناب پناهی خوش آمدید ممنونم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دروددد
بسیارزیبا ودوست داشتنی
مثل همیشه وبازبان خاص خودتون
ماناباشی استادخوبم