جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
آخرین اشعار ناب رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
|
مدافعین حرم آل الله
شاعر:رسول چهارمحالی
سبک:آمریکا آمریکا
🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁
یا زینب ،یا زینب، کلنا فداک زینب(2)
🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁
یا زینب یازینب،جان به رهت می دهیم
بهر حریم خدا،دیده و دل می دهیم
ماکه مدافع شدیم،از حرمت زینبا
بهر رقیه نگر،جان و سرم می دهیم
🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁
دشمن دین خدا،حمله کند حرمت
شیعه ی آل علی،جان بدهد در رهت
مرده بود شیعه که،او برسد در حرم
دشمن آل علی، در حرم و مرقدت
🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂
گر که ابوالفضل نبود،ما همگی دلبریم
عاشق عباسی و، پیرو ی از حیدریم
خون حسین علی،در رگ ما شیعه ها
مادر ما شیر و داد،از نمک روضه ها
🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁
چون ز شرار ستم،شعله به عالم زدند
کودک و پیر و جوان،از سر و پیکر زدند
ما همه یار حسین،مدافع از زینبش
مدافع ازرقیه و ،از حرم خواهرش
🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂
چون که شدی عمه جان،کرب و بلا بی پناه
رفتی اسارت شما،همره آن بچه ها
مانگذاریم دگر،حادثه تکرار شود
مدافعیم از حریم،حرمت زینبا
🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁
عطر شما عمه جان،همره تابوتمان
می رسد از هر طرف،بوی دل انگیزتان
بر کفنم حک شده،مدافع از زینبم
حامی دین خدا،مهدی بود رهبرم
🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁
ما همه از نسل سلمان،نبی الهیم
عاشق اخت الحسین،همسفر زینبیم
مدافعین حرم،از حرمت عمه جان
عشق شهادت بود،آرزویم عمه جان
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
مداح و شاعر اهل بیت رسول چهارمحالی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.