تا جوانم ، قوتی در پا و جانی در بدن آقا نصیبم کن بیام...
اربعینت ارباب ،
پای پیاده
شنیدم که دیدن دارد
#محموددهقان_سخن_حق
...........................................
عاشق شده ام دست خودم نیست ، نبوده
یک خاصیت عشق گمانم که همین است
هرجا که دلی رفت پی اش غم به دو آمد
تا بوده همین بوده و تا هست همین است
#محمود_دهقان_سخن حق
........................................
میترسم ازت انگار
میترسم و این دست خودم نیست
حقا که تو باعث شده ای لرز بیوفتد به جهانم
پیوند شده مغز و دل و دست و زبانم با تو
طوری که نباشی نشود زندگی و من نتوانم
بداهه
.......................................
دلقک شده در پیش دو چشمان شما آن مردی...
که همه وقت غضب کردنش از ترس تهی میکردند
...............................................
شکلک خنده گذارد دلبرم در پی وی و گوید که خوبی عشق من؟
نگران بودن این نسل همین شکلکهاست😂😜😬😬
.................................................
حال ما با تو فقط خوب است آقا جمعه مان هم شنبه شد....
بی تو ما چون سنگ با پای عابران قل میخوریم
🌺😔